miercuri, 5 iunie 2013

MANIFEST pentru ASTAZI




1. ASTAZI  voi fi  FERICIT. Aceasta inseamna ca, urmandu-l pe Abraham Lincoln, voi spune: "Oamenii sunt atat de fericiti, pe cat se hotarasc ei sa fie!". Fericirea vine din interior, stimulentii externi nu au nici o legatura cu asta.

2. ASTAZI  voi lua in considerare doar lucrurile REALE si nu voi cere lumii sa se schimbe conform dorintelor mele. Imi voi lua ca atare familia mea, serviciul meu, soarta mea si ma voi stradui sa fiu concordant cu ele.

3. ASTAZI  voi avea grija de ORGANISMUL meu. Il voi consolida prin exercitii, grija fata de corp si alimentatie corecta. Ma voi opri din impovararea exceselor sala nocive. Vreau sa fac din el o masina ideala pentru executarea nevoilor mele.

4. ASTAZI  voi incerca sa-mi dezvolt INTELIGENTA. Voi incerca sa invat ceva valoros. Voi pune creierul la munca si voi citi ceva care necesita efort mental si concentrare.

5. ASTAZI   voi incerca sa ma concentrez pe imbunatatirea  SUFLETULUI. Pentru a face acest lucru, am nevoie de trei actiuni: voi face cuiva o bucurie, dar fara ca sa stie nimeni; si voi mai face doua lucruri de care mi-e teama si pe care am tot evitat sau amanat sa le fac - "doar pentru formarea profesionala a vointei", cum spunea psihologul si filozoful american William James.

6. ASTAZI  ma voi stradui sa fiu PLACUT  in toate RELATIILE cu OAMENII  cu care voi interactiona. Voi avea grija de aspectul meu, voi incerca sa ma imbrac mai bine, sa vorbesc mai bland si voi fi mai politicos in comportamentul fata de altii, voi fi generos cu laudele, ma voi abtine de la critici si mustrari si, desigur, de la orice "instructiuni" pentru calea cea dreapta.

7. ASTAZI  ma voi stradui sa-mi TRAIESC CLIPA, protejandu-ma de navala tuturor problemelor care vin asupra mea. In cele douasprezece ore voi face lucruri concrete, cele mai importante pentru ziua de azi, pe care le-as fi putut lasa pe mai tarziu si apoi as fi avut regrete pentru toata viata.

8. ASTAZI imi voi face PROGRAMUL ZILEI. Voi scrie resursele de care am nevoie pentru a face un lucru la ora dorita. Posibil sa nu pot urmari cu strictete acest program, dar cel putin ideea lui ma va salva de la doua lucruri rele: graba si indecizia.

9. ASTAZI imi voi acorda o jumatate de ora pentru odihna si RELAXARE. In aceasta jumatate de ora, daca va fi linistita, ma voi gandi la Dumnezeu - acest lucru imi va da vietii un sentiment de perspectiva.

10. ASTAZI  ma voi stradui sa-mi inving orice TEAMA. Nu o sa ma tem sa fiu fericit, o sa elimin frica de a ma bucura de toate lucrurile minunate din aceasta lume; o sa-mi infrunt frica de a iubi oamenii si, de asemenea, de a ma iubi pe mine insumi. Voi gandi si voi actiona ca un om fericit - si ma voi simti FERICIT.

Sursa: StiintaSuccesului.ro (click pe titlu)

2 comentarii:

  1. Bine ati revenit pe blog, va ureaza lumis-detoatepentrutoti. Si multumiri pentru ca inca ma urmariti cu interes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc si eu ! Sunt din nou cu antenele activate !!

    RăspundețiȘtergere